Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2011 02:26 - На "умньото", написал "До теб, тъпи сънароднико!"
Автор: zlodeika Категория: Други   
Прочетен: 3200 Коментари: 9 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Най-мразя да ми слагат етикет. Да не говоря пък, как ме вбесява, когато ме и обобщят. Преди два дни попаднах тук на едно "четиво" именувано "До теб, тъпи сънароднико!" и ми причерня, та затова и се разметох, защото си знам колко нелицеприятна ставам в такива моменти. Едва тази нощ се върнах да го прегледам пак и да му река на въпросния „умньо”, какво мисли една негова сънародничка по въпроса.

 
Драги ми Умньо,

 

изобщо не ме изненадва така наречената ти позиция, предвид факта, че си рожба на едно много, ама много увредено поколение, което (като изключа единици) никога няма да може да мисли адекватно на новата ситуация, в която се налага да живее. Това обаче не те оправдава и още по-малко ти дава право да ме наричаш тъпа, защото съм упражнила правото си да реша кой и как да управлява бъдещето ми.

Нека припомня и това, че в любимото ни Отечество президент и вицепрезидент се избират мажоритарно с абсолютно мнозинство, като за да бъдат избрани се изискват 50% + действителни бюлетини. Ако никой не е получил необходимия резултат или избирателната активност е по-ниска от 50 на сто, в 7-дневен срок се провежда втори тур, на който отпада изискването за избирателна активност, но се състезават само 2 двойки кандидати. Изборите за кметове на общини са под същите правила, но при тях няма изискване да са участвали повече от половината избиратели от съответната община или кметство дори и на първия тур. А при избора на общински съвет се прилага добре познатия метод Д`Онт в първата му стъпка. Ей това са простичките правила, които вероятно са твърде дребни за твоята космополитност факти, „умни” сънароднико, обаче са полезни.

Повече от инфантилно е да му хрумне на човек, че е възможно българинът да обяви бойкот на изборите и да си остане у дома, при условие, че партийни активисти винаги ще има и винаги са в първите редици до избирателните урни, което обезсмисля граченето на безумния призив "Стойте си у дома!". Като толкоз ти се е прищял бойкот да беше поодухал мухъла от сивото вещество в главата си и да беше избрал Светльо Витков, та като спечели на първи тур, да идат да се отстрелят всички останали. Ей на това му казвам аз и гражданска позиция , и "нежна революция" :)))))) Да, ама Не!, както каза някога Бочаров.

И вместо да ме етикетираш като "тъпа" или "инфантилна" по-здравословно би било да си удариш два хубави шамара - може и да ти заместят "Гинкобилоба"-та. Или пък, не щеш ли, да те изтърбушат наопаки с хастара и да изпълзиш най-сетне от удобството на безрезервната ти обич към робията. Пълзенето е по-достойно от словоблудствие в несвяст.

 





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Не го обвинявай
28.10.2011 03:33
След два хепатита и теб няма да те слуша главата.
цитирай
2. анонимен - :))))))
28.10.2011 04:05
Друго си е да имаш червени прашки. Стабилна турбо ситуация:)))
цитирай
3. анонимен - Бабички и дедковци
28.10.2011 16:16
Али и Турбоч. Изгубили са изкуствените си челюсти. Сега фъфлят, но в нета не личи.
цитирай
4. pukal - Всички сънародници са тъпи. Само аз ...
28.10.2011 16:28
Всички сънародници са тъпи. Само аз съм умен.
:)))))))))))
цитирай
5. gothic - Техническите подробности ги знаеш ...
28.10.2011 16:49
Техническите подробности ги знаеш добре. Но дали знаеш това, че зад правото ти на избор се крие просто липса на избор? Слава Богу, на тези избори поне се появи нормална алтернатива - Светльо Витков.
цитирай
6. zlodeika - Техническите подробности ги знаеш ...
28.10.2011 18:14
gothic написа:
Техническите подробности ги знаеш добре. Но дали знаеш това, че зад правото ти на избор се крие просто липса на избор? Слава Богу, на тези избори поне се появи нормална алтернатива - Светльо Витков.

Липсата на избор е продукт на цялостното родно безхаберие (дори относно чисто техническите подробности), но дори и пълното отсъствие на приемлив избор не е аргумент за бездействие, което всъщност си е съвсем конкретно действие.
цитирай
7. zlodeika - Всички сънародници са тъпи. Само аз ...
28.10.2011 18:15
pukal написа:
Всички сънародници са тъпи. Само аз съм умен.
:)))))))))))


Амин!:))))
цитирай
8. gothic - Техническите подробности ги знаеш ...
28.10.2011 18:34
zlodeika написа:
gothic написа:
Техническите подробности ги знаеш добре. Но дали знаеш това, че зад правото ти на избор се крие просто липса на избор? Слава Богу, на тези избори поне се появи нормална алтернатива - Светльо Витков.

Липсата на избор е продукт на цялостното родно безхаберие (дори относно чисто техническите подробности), но дори и пълното отсъствие на приемлив избор не е аргумент за бездействие, което всъщност си е съвсем конкретно действие.



Ами ако е резултат на напълно умишлено лишаване от алтернативи?
цитирай
9. zlodeika - Техническите подробности ги знаеш ...
28.10.2011 20:05
gothic написа:
zlodeika написа:
gothic написа:
Техническите подробности ги знаеш добре. Но дали знаеш това, че зад правото ти на избор се крие просто липса на избор? Слава Богу, на тези избори поне се появи нормална алтернатива - Светльо Витков.

Липсата на избор е продукт на цялостното родно безхаберие (дори относно чисто техническите подробности), но дори и пълното отсъствие на приемлив избор не е аргумент за бездействие, което всъщност си е съвсем конкретно действие.



Ами ако е резултат на напълно умишлено лишаване от алтернативи?


Ей на това му казвам аз да търсиш под вола теле:)) Аман от конспирации... "Ами ако..." е питане, на което обикновено си отговарям с чисто практически поглед над няколко възможни варианта, за предпочитане при елиминирани емоции... Другото е вятър и мъгъл, и носи привкуса на рефрена от онази песничка на Богдана "Ако до всяко добро същество...." в различни варианти относно "съществото".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zlodeika
Категория: Други
Прочетен: 57423
Постинги: 18
Коментари: 59
Гласове: 138
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930