Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2013 18:45 - Имам нужда от помощ - СПЕШНО!
Автор: zlodeika Категория: Политика   
Прочетен: 2962 Коментари: 9 Гласове:
5

Последна промяна: 28.01.2013 19:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Два дни слушам простотиите на партийни чучела, всяко от които иска да ме преброи в своя полза, без да го е еня за мнението ми, затова мисля, че не е излишно да им бъде даден урок, та дано научат кои са те и за какво вземат заплати от нашите данъци.
Имам нужда от юридическа консултация по въпроса за организиране на подписка за провеждане на референдум с въпрос:
Да бъдат ли народните пред
ставители (депутатите) в Българския парламент 120, като маскималната заплата на всеки от тях, да е в размер на не повече от 2000 български лева без никакви други бонуси? 
До колкото разбрах е нужно подписка да се започне от Инициативен комитет, и идеята да е подкрепена от поне 200 000 души. 
Все си мисля, че ще се намерят поне пет пъти повече от упомената цифра мислещи българи, които да почистят парламента. Дано не греша:)

 




Гласувай:
5



1. neznayko - Корекция
28.01.2013 19:15
"... да е в размер на не повече от 2000 български лева без никакви други бонуси."
Вместо това да бъде: да е в размер на не повече от 5 минимални работни заплати...
цитирай
2. zlodeika - Съгласна съм!
28.01.2013 19:21
neznayko написа:
"... да е в размер на не повече от 2000 български лева без никакви други бонуси."
Вместо това да бъде: да е в размер на не повече от 5 минимални работни заплати...

цитирай
3. kamosutrov - Всъщност, по-разумно е двукамарен парламент
28.01.2013 22:27
80 на 40. 40 мажоритарно и с ценз.
цитирай
4. zlodeika - Камосутров, принципно нямам против идеята ти
29.01.2013 10:36
kamosutrov написа:
80 на 40. 40 мажоритарно и с ценз.


но в момента се получава като тигана с прегорялото олио, защото още не ми е ясно като как да стигна до организирането на въпросната подписка:)
цитирай
5. plamo - Ако бе упражнила гражданското си ...
29.01.2013 12:43
Ако бе упражнила гражданското си право и задължение да гласуваш,никой не би имал възможност да си присвоява гласа.А относно предложението ти за нов референдум с твоя въпрос съм ЗА,но дали болшинството Българи няма да постъпят като теб на 27?
цитирай
6. zlodeika - С цялото ми уважение, Пламо, но си в голяма заблуда!
29.01.2013 12:55
plamo написа:
Ако бе упражнила гражданското си право и задължение да гласуваш,никой не би имал възможност да си присвоява гласа.А относно предложението ти за нов референдум с твоя въпрос съм ЗА,но дали болшинството Българи няма да постъпят като теб на 27?


Винаги се възползвам от правото си да реша за кого и как да гласувам (или да не гласувам), защото ЗАДЪЛЖЕНИЕ да гласувам все още не са ми вменили с държавен нормативен акт. Но в конкретния случай не иде реч за това дали съм или не гласувала на 27-ми, а за това, че по инерция партийните чучела броят всеки - без оглед на това дали е гласувал (все тая с да или не) или не е гласувал изобщо и си го записват като червена точка, която им подсигурява "ГОЛЯМАТА ЛЕЛЕЯНА ПОБЕДА". Да, ама не! Ако имат да си бият шамари - да си го направят персонално, а не на мой гръб - това мисля аз и като не могат да го направят - да си вървят - по живо и здраво или в дървени пардесюта за мен лично е все едно:)
цитирай
7. kamosutrov - Има 2 -3 начина
29.01.2013 17:10
zlodeika написа:
kamosutrov написа:
80 на 40. 40 мажоритарно и с ценз.


но в момента се получава като тигана с прегорялото олио, защото още не ми е ясно като как да стигна до организирането на въпросната подписка:)

Има 1 сайт за петиции, в него. После се прави група във Фейса и във де що сайтове за комуникации има. Преди това питай Муерте, той е юрист, как се регистрира гражданско сдружение за подписката. Лично аз ще настоявам за възстановяването на два закона Закон за борба с разбойничеството и Закона за защита на Държавата. Дай мейл и ще ти ги пратя и двата.
цитирай
8. bodila - с две ръце съм ЗА. . . действай, че тия ...
05.02.2013 16:03
с две ръце съм ЗА...действай ,че тия хрантутници не се натъпкаха...забравили да си замразят заплатите,ха ха,що не забравиха и да вдигнат майчинството,пенсиите и другите неща...че и срама нямат..
цитирай
9. zlodeika - Действам, ама става бавно - почти са се бетонирали идиотите, но има пукнатини, дето могат да се употребят по предназначение:)))
08.02.2013 19:58
bodila написа:
с две ръце съм ЗА...действай ,че тия хрантутници не се натъпкаха...забравили да си замразят заплатите,ха ха,що не забравиха и да вдигнат майчинството,пенсиите и другите неща...че и срама нямат..


А аз съм най-търпеливият човек във вселената:)))
цитирай
10. lubima - не мога да помогна със съвет, защото ...
13.02.2013 17:37
не мога да помогна със съвет, защото не съм юрист.Но като гражданин на РБ заставам твърдо зад предложението ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zlodeika
Категория: Други
Прочетен: 57391
Постинги: 18
Коментари: 59
Гласове: 138
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930