Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Няма описание.
Автор: zlodeika Категория: Други
Прочетен: 57089 Постинги: 18 Коментари: 59
Постинги в блога
2 3 4  >  >>
17.06.2015 20:56 - .

Днес най-после успях да стигна до паметника на Самуил и да го погледна отблизо. Имах намерение да го снимам, но сърце не ми даде да го направя, защото няма такава снимка, с която да визуализирам усещането си. С мен бяха 11-годишната ми дъщеря и приятелката й. Децата стояха пред Самуил като омагьосани, въпреки дъжда, който започна да се лее. Едната девойка каза само - "Колко властен е!", а другата добави - "И величествен!". Аз мога само да допълня - точно такъв трябва да е един държавник. Защото лично на мен ми писна от цървули и палячовци и във властта, и в медиите, които не са възможни на нищо друго, освен да се изживяват като естествени гейзери на помия.

Категория: Други
Прочетен: 549 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 17.06.2015 21:01
Два дни слушам простотиите на партийни чучела, всяко от които иска да ме преброи в своя полза, без да го е еня за мнението ми, затова мисля, че не е излишно да им бъде даден урок, та дано научат кои са те и за какво вземат заплати от нашите данъци.
Имам нужда от юридическа консултация по въпроса за организиране на подписка за провеждане на референдум с въпрос:
Да бъдат ли народните пред
ставители (депутатите) в Българския парламент 120, като маскималната заплата на всеки от тях, да е в размер на не повече от 2000 български лева без никакви други бонуси? 
До колкото разбрах е нужно подписка да се започне от Инициативен комитет, и идеята да е подкрепена от поне 200 000 души. 
Все си мисля, че ще се намерят поне пет пъти повече от упомената цифра мислещи българи, които да почистят парламента. Дано не греша:)

 

Категория: Политика
Прочетен: 2918 Коментари: 9 Гласове: 5
Последна промяна: 28.01.2013 19:20
Журналист в България се среща толкова често, колкото често можеш да срещнеш бисерна мида в Черно море.  Останалата  пасмина, дето се титулова така, си чисто и просто ято папагали! И преди да наскачате трупешката върху ми, представители на така наречената  "четвърта власт", вземете си прочитайте архивите преди да идете да запишете поредната илюзия, която ви пробутват. Защото, ако на вас ви е останала една единствена гънка по тялото (и тя не се отнася към сивото вещество в организма ви), то ние драгите читатели, зрители и слушатели не сме съвсем олигофренясали, въпреки безспирните ви опити да ни зомбирате и превърнете в свои подобия!

Сега да си кажа кое провокира гнева ми, а кой както иска така да съди!

Поредното семейно убийство в Пловдив ме накара да отворя и прочета последната версия - "окончателно подредения пъзел" от страна на разследващите за  аналогичното убийство в София преди 10 дни.  И като се зачетох, чак зейнах от изумление пред безпаметността на папагалите. Не че нещо, но само преди 10 дни пак същите тези повтаряха думите на вътрешния министър Цветан Цветанов, който детайлно обясни къде  и в какво състояние са се намирали телата:

"В едно от помещенията в апартамента са открити майката и малкия син. Има входна рана в тила на майката, има странична входна рана на малкия син, бабата има входна рана в тила, поясни по-късно в кулоарите на парламента вътрешният министър Цветанов. Бабата е намерена в коридора на апартамента. В друга стая на жилището са открити бащата и големия син."

http://news.ibox.bg/news/id_880864654/tab_video

Това го имаше под път и над път из медиите. Днес обаче четем следното:

"След като избил семейството си, бившият военен инженер от закритата авиобаза "Доброславци" се гръмнал в челото. Свлякъл се в кухнята, а водата продължавала да тече. След 12 часа прокапало при съседите, а петте трупа - на Васил, жена му Наталия, тъщата Здравка и синовете Владимир и Георги, били открити."

http://www.standartnews.com/krimi/vasil_naragal_tashtata_predi_da_izvika_pomosht-174898.html

"Сглобеният пъзел" (от линка на Стандарт) е публикуван навсякъде без да има разлика дори в точките и запетаите - само заглавието варира от-до. И като го установих и през акъл не ми минава вече да питам за всички други НЕСЪОТВЕТСТВИЯ, че не щеш ли ме объркали с папагал, маскиран като гарга, ама от най-рошавите.

Е ПИСНА МИ!  И от титуловащите се като журналисти папагали, и от редакторите им от дежурния до главния такъв!


Категория: Новини
Прочетен: 2358 Коментари: 4 Гласове: 8
Последна промяна: 21.01.2013 22:19
10.01.2013 г. - Цяло семейство избито в София

21.01.2013 г. - Цяло семейство избито в Пловдив - източник Стандартнюз


Категория: Новини
Прочетен: 1158 Коментари: 0 Гласове: 1


Шапка му свалям на академик Георги Марков - в две изречения, в прав текст обясни простичко какво се случи днес! Направи го при Карбовски и като го чух се размечтах... Как всички ТВ-та, вместо да ми причиняват стомашни спазми с безкрайно предъвкване на "атентата" срещу Доган, ще вземат да го излъчат и да се свърши с поредната мозъчна промивка!
Мечтииииииииииии....

ТВ-тата просто ми рекоха "Ай сиктир, драги зрители" и продължиха както им е удобно. На мен лично това пък не ми е удобно, реших да спомогна с каквото ми е възможно (разбирай подръчни средства като компютър и интернет връзка) да се чуе поне едно мнение, което има смисъл да бъде чуто, поне според мен.

Защо ли на никоя от телевизиите "ГОЛЕМИ" не й беше удобно да чуе това мнение... Всички знаем отговора:))))) И въпреки (или именно поради това), че експрезидентът Първанов едва ли не обвини социалните мрежи в подбудителство към подобни действия, визирайки изпълнителя на "атентата" днес, реших да привнеса своя дял във въпросното пространство с цялото мнение за днешните събития на академик Марков:)))


play.novatv.bg/play/296389/


Категория: Други
Прочетен: 3735 Коментари: 1 Гласове: 9
Последна промяна: 19.01.2013 23:02
2 3 4  >  >>
Търсене

За този блог
Автор: zlodeika
Категория: Други
Прочетен: 57089
Постинги: 18
Коментари: 59
Гласове: 138
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031